درباره استاد
کتاب
- نویسنده 7 کتاب علمی در ایران و اروپا
- نویسنده کتاب های تخصصی حوزه آموزش زبان
- نویسنده کتاب های تخصصی حوزه روان شناسی زبان
- نویسنده کتاب های تخصصی حوزه مقاله نویسی
افتخارات
- برترین جوان نخبه حوزه علم و فناوری
- عضو خانه نخبگان
- برترین پژوهشگر حوزه علوم انسانی
- 15 سال سابقه تدریس و پژوهش در آموزش انگلیسی
مقاله
- نویسنده 30 مقاله علمی در ایران،انگلستان، ایالات متحده، کانادا،استرالیا
- نویسنده بالاترین رنکینگ های مقاله نویسی دنیا
- داور مقالات علمی در Emerald Insight
سوابق
- موسس و مدیر مجموعه زبانسرای اکسنت شعبه بندرعباس و کیش
- تسلط به مکالمه انگلیسی با هر دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی
- دارای بیش از هزاران شاگرد موفق در زمینه مکالمه انگلیسی
اطلاعات فردی
آدرس ایمیل : Hajebi2020@gmail.com
تلفن: 09179000800
سمت
داور مقالات علمی در بخش تحصیلات تکمیلی کشور انگلستان
دوره ھای تکمیلی گذرانده شده
شرکت در دوره آشنایی با مهارتهای نگارش علمی: اصول و مبانی مقاله نویسی – دانشگاه خوارزمی تهران – ارئه دهنده: دکتر یزدان منصوریان
دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی – دانشگاه خوارزمی تهران تکمیل دوره با کسب بالاترین امتیاز
شرکت در دوره آشنایی با اصول و مبانی مقاله نویسی – ارئه دهنده: دکتر آرمان عابدنیا
سخنران پنجمین کنفرانس مطالعات زبان – دانشگاه علامه طباطبایی تهران
سخنران همایش برتر کیفیت در آموزش و پرورش
سخنران کنفرانس مطالعات در علوم انسانی- تهران مرکز همایش های بین المللی صداو سیما
سخنران کنفرانس علوم انسانی- انگلستان لندن
سخنران کنفرانس زبان انگلیسی- دانشگاه خوارزمی تهران
سخنران کنفرانس مدرسه از نگاه روان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
مقالات کنفرانس
Hajebi, M. (2020). Flipped Classroom as a Supporting Plan for Iranian EFL Learners’ English Improvement in Super Intensive Courses. Theory and Practice in Language Studies, Vol. 10, No. 9, pp. 1101-1105, September 2020
مقالات فارسی
حاجبی، مصطفی، (1396). ارتباط بين ارزشيابي مستمر و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان در درس زبان انگليسي. فصلنامه تحقيقات جديد در علوم انساني، دوره جديد، شماره سوم، پاييز ، صص 65-72
حاجبی، مصطفی، (1396). بررسي ارتباط بين تجربيات دبيران دوره متوسطه دوم و ارزشيابي مستمر. فصلنامه تحقيقات جديد در علوم انساني، دوره جديد، شماره چهام، پاييز ، صص 1-18
حاجبی، مصطفی، نوشادی، مهدی، (1396). تاثير فرهنگ انگليسيسم در زبان فرانسوي و جامعه فرانسه: جامعه شناسي زبان. فصلنامه پژوهش نامه مطالعات راهبردي علوم انساني و اسلامي شماره دهم، زمستان، صص 253-258
حاجبي، مصطفی، رضوي،سید عبدالله ، (1396). تاثير دو زبانگي و جامعه پذيري مجدد بر صفات شخصيتي: جامعه شناسي زبان، فصلنامه پژوهش نامه مطالعات راهبردي علوم انساني و اسلامي شماره نهم، پاييز، صص 231-234
حاجبي، مصطفی، فهندژ،فرهاد ، (1396). زبان شناسي زبان يا روان شناسي زبان؟ فصلنامه پژوهش نامه مطالعات راهبردي علوم انساني و اسلامي شماره دهم، زمستان، صص 231-235
مقالات انگلیسی
Hajebi, M. (2020). Flipped Classroom as a Supporting Plan for Iranian EFL Learners’ English Improvement in Super Intensive Courses. Theory and Practice in Language Studies, Vol. 10, No. 9, pp. 1101-1105, September 2020
Hajebi, M. Zarei,H. (2019). Cloze Test and C- Test Retrivised: Apparising Collocational Competence on Second Language Learners’ Performance. International Journal of Contemporary Education: Vol. 2, No. 1; 2019
Hajebi, M. Ghaffary, S. (2018). Assessing Collocational Competence by Probating Emotioncy: Testing the Mediating Role of Gender in Educational Dimensions. International Journal of Applied Linguistics & English Literature: Vol. 7, No. 7; 2018
Hajebi, M. (2018). Enhancing Writing Performance of Iranian EFL University Students in the Light of Using Computer Assisted Language Learning. International Linguistics Research; Vol. 1, No. 2; 2018
Hajebi, M. (2018). Predictors of Vocabulary Achievement: Testing a Model of Life Syllabus and Web-Based Language Teaching. Iranian Journal of Learning and Memory, 1(1), 85-96.
Hajebi, M. (2018). A Descriptive Study of Life Syllabus in Assessing Proficiency Level and Collocational Categories of Iranian EFL Learners. Theory and Practice in Language Studies, Vol. 8, No. 3, pp. 354-359
Hajebi, M, Taheri. S, Fahandezh. F & Salari, H. (2018). The Role of Web-Based Language Teaching on Vocabulary Retention of Adult Pre- Intermediate EFL Learners. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 9, No. 2, pp. 372-378
Hajebi, M, Taheri. S. (2018). A Comparative Study of Cloze Test and C-Test in Assessing Collocational Competence of Iranian EFL Learners. European Online Journal of Natural and Social Sciences, Vol.7, No 1 pp. 225-234
Hajebi, M & Khandel, B. (2018). Correlative Feedback: A Benchmark for Iranian EFL Students’ Motivation. Journal of Applied Linguistics and Language Research. Volume 5, Issue 1, pp. 71-79
Hajebi, M & Taheri. S (2018). Stimulating Outcomes of CF: A Multipurpose Plan for Iranian ELT Learners’ Attitude. Journal of Applied Linguistics and Language Research. Volume 5, Issue 1, pp. 242-252
Hajebi, M , (2018). Motivating Factors as an Investigate Framework among Students in the Field of English Language Teaching. Journal of Applied Linguistics and Language Research. Volume 5, Issue 3, 2018, pp. 46-55
Hajebi, M, Taheri. S & Noshadi, M. (2018). The Relationship between Interpersonal Intelligence, Reading Activity and Vocabulary Learning among Iranian EFL Learners. International Journal of English Language and Translation Studies, 6(1), 48-56
Hajebi, M. (2017). Language Proficiency, Collocational Knowledge and the Role of L1 Transfer: A Correlational Study of Iranian EFL Learners. International Journal of English Language and Translation Studies, 5(4), 141-148
Hajebi, M. (2017). Life Syllabus: A New Remedy for Iranian EFL Learners’ Aggressiveness: Socio-Psychological Perspective. Case Studies Journal, Volume 6, Issue 12
Hajebi, M. (2017).The Effects of Anxiety on Iranian EFL Learners Performance through Pre and Post-Test on Case Study. Case Studies Journal, Volume 6, Issue 10
Hajebi, M, Fahandezh. F & Hajebi, Z (2017). The Effect of Life Syllabus on Iranian EFL Learners’ Anxiety and their Proficiency. Science Arena Publications Specialty Journal of Language Studies and Literature. Volume 1, Issue 4, pp. 1-7
کتابهای تالیف شده
چگونه یک مقاله علمی بخوانیم و بنویسیم: جهت نگارش مقاله های علمی و پایان نامه
برنامه سالانه و تقویم اجرایی در آموزش و پرورش
خلاف جهت آب (سرگذشت یک معلم در نظام آموزش و پرورش )
Dolphkish and Hawkskish معرفی نمادهای جزیره کیش
Jump in Idioms: A fabulous collection of the most common idioms in English
Life Syllabus A new Nostrum for EFL Anxiety
مهارتهای گفتاری و نوشتاری
مسلط به مکالمه انگلیسی با لهجه های بریتانیایی و آمریکایی
مکالمه به زبان فرانسه
مترجم زبان انگلیسی
مدرس دوره های کوتاه مدت انگلیسی برای اهداف خاص ESP
مدرس دوره های فوق فشرده مکالمه انگلیسی SIC
مدرس آیلتس